تعمیرات مبلمان و صندلی

انواع پارچه و رویه کوبی و تعمیرات مبلمان استیل ، اداری ، راحتی و ...

تعمیرات مبلمان و صندلی

انواع پارچه و رویه کوبی و تعمیرات مبلمان استیل ، اداری ، راحتی و ...

عوامل موثر بر هزینه رویه کوبی مبل

پارچه تشکها و پشتی ها، فوم و فنرها را عوض می کنند و همه چیز نومی شود و این می شود رویه کوبی مبل. یک متخصص خبره رویه کوبی انواع پارچه مبلی را به خوبی می شناسد، خواص و کیفیت و قیمت فوم های متنوع را می داند و می تواند مشتری را در انتخاب گزینه مناسب کمک کند و تصمیم گیری را برایش آسان تر سازد. رویه کوبی بهترین راه است برای نوکردن یک دست صندلی ناهارخوری قدیمی، یک کاناپه زه وار دررفته و یا مبل های قدیمی مان که دوست شان داریم و کلی خاطره ازشان هست و البته نمی خواهیم یا نمی توانیم فعلاعوض شان کنیم. عوامل مختلفی بر روی هزینه رویه کوبی تاثیر می گذارند. 

نوع پارچه رویه کوبی مبل

درست است که اولین چیزی که در هنگام تهیه پارچه به آن دقت می کنید رنگ و زیبایی آن است که قرار است جزئی از یک ترکیب بندی زیبا در کنار سایر لوازم خانه باشد اما نکته دیگری که باید به آن توجه کرد نوع استفاده از مبلمان است. در کل پارچه های با دوام تر و ضخیم تر به منظور استفاده در نشیمن خانه ها که خانواده ساعات بیشتری را در آن می گذارند مورد استفاده قرارمی گیرد و پارچه هایی که از نظر ظاهری شاید زیباتر باشند ولی دوام چندان ندارند برای فضاهای کم مصرف تر. در هنگام انتخاب و خرید پارچه رویه کوبی مبل حتما به تمیزکاری هم توجه داشته باشید. معمولا تنها چیزی که در این گونه مواقع یاد افراد می‌ماند توجه به رنگ و طرح و جنس پارچه است. در حالیکه تعویض رویه کوبی مبلمان از جمله کارهایی است که هر چند سال یک بار در خانه ها انجام می‌شود. در نتیجه نگهداری از رویه کوبی در طول سالهای استفاده اهمیت پیدامی‌کند.  

نوع پارچه بر دستمزد رویه کوبی هم اثرگذار است چرا که میزان دقت و مهارت استادکار را تعیین می کند. پارچه های ظریف تر که بیشتر برای مبلمان مهمان که زیاد مورد استفاده روزمره قرارنمی گیرند کاربرد دارند از جمله این موارد هستند. 

ابعاد و اندازه ها، تکه ها و جزئیات

هزینه رویه کوبی مبل در درجه اول به اندازه آن و جزییات طراحی اش دارد. بنابراین هر چه که مبل جزییات بیشتری داشته باشد هزینه هم بالاتر می رود. اندازه هم در ضخامت فوم تاثیرش را نشان می دهد و البته فشردگی کم و زیاد فوم تفاوت عمده در کیفیت و قیمت را می سازد. البته نمی شود خدمات دیگری که برخی از شرکت ها علاوه بر کار اصلی ارائه می کنند را نادیده گرفت. مثلا مشاوره رایگان با حمل و نقل و بازدید رایگان از این موارد هستند که حتما تاثیرش را روی قیمت نهایی نشان خواهند داد. در مجموع و با توجه به همه مواردی که با هم مرورکردیم هزینه پروژهایی رویه کوبی مبل که در سنجاق انجام شده اند بین 800000 تومان تا 1300000 تومان متغیر است. 

میزان کار

اینکه کل پروسه رویه کوبی چقدر کاربرده به وضوح بر قیمت تاثیرگذار است. اصلا منطقی نبود اگر هزینه رویه کوبی صندلی های ناهارخوری که کار کمتری نسبت به مبل و کاناپه می برد به همان میزان بالابود. در مورد صندلی هم باز میزان کار تاثیرش را اینطور نشان می دهد که صندلی های پشتی دار چیزی بین ۷۵۰۰۰ تا ۱۲۵۰۰۰ تومان هزینه رویه کوبی شان می شود در حالتی که اکر کار فقط روی نشیمنگاه صندلی انجام شود ۱۰۰۰۰ الی ۲۰۰۰۰ تومان از قیمت تمام شده می کاهد. 

موارد پیش بینی نشده

گاهی هزینه هایی که در ابتدای کار رویه کوبی مبل برآورد می‌شوند، با هزینه پایانی متفاوت هستند. یکی از دلایل این اتفاق تعمیراتی است که در حین کار دیده می‌شود. در هر صورت برای انجام رویه کوبی، دسترسی به بخش های دیگر مبلمان مثل چارچوب‌ها و اسکلت و فنرها، آسان‌تر می‌شود و بسیاری از ایرادات دیده نشده در این مواقع رفع می‌شوند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.