تعمیرات مبلمان و صندلی

انواع پارچه و رویه کوبی و تعمیرات مبلمان استیل ، اداری ، راحتی و ...

تعمیرات مبلمان و صندلی

انواع پارچه و رویه کوبی و تعمیرات مبلمان استیل ، اداری ، راحتی و ...

انواع مبلمان منزل

طبیعتا وجود مبلمان در هر منزلی بار زیادی از دکوراسیون فضای خانه را به دوش می کشد و به زیباتر شدن منزل کمک زیادی می کند به همین منظور انتخاب نوع مبلمان در منزل نشان دهنده سبک زندگی هر فرد می باشد که بستگی به نظر و سلیقه افراد متفاوت است. در ادامه مطلب به مدل های متنوع مبلمان اشاره می شود که شما را برای انتخاب مبل با توجه به فضا و سبک زندگیتان آگاه می کند.

مبل راحتی

مبل راحتی به دو مدل تقسیم بندی می شود، مدلی که کاملا راحتی بوده و برای استراحت کاربرد زیادی دارد ودیگری نیمه راحتی می باشد که تقریبا می توان گفت تا حدی رسمی می باشد و برای پذیرایی از مهمانان مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل از مبل ها طراحی های بسیار زیبایی دارند که از پارچه مبلی های متنوعی استفاده می کنند.

مبل کلاسیک

برای ساخت مبلمان کلاسیک از چوب استفاده می کنند که یکی از زیباترین مبلمان ها برای دکوراسیون داخلی می باشد که روی این قاب های چوبی معمولا منبت کاری های زیبایی صورت می گیرد.  

مبل چوبی

جنس چوب برای ساخت مبلمان چوبی بسیار مهم است به دلیل اینکه تمامی قسمت های مبل از چوب استفاده می شود موردی که در ساخت مبلمان چوبی بسیار مهم این است که میزان گره های چوب هرچه کمتر باشد، چوب مقاومت بهتری دارد.

مبل ال

امروزه مبل ال در میان افراد محبوبیت زیادی پیدا کرده است به این دلیل که خواسته بسیاری از آپارتمان نشین ها می باشد و بسیار مناسب برای متراژهای نسبتا کوچک است. مبل ال به این  دلیل محبوبیت دارد که می تواند تعداد افراد بیشتری را جای دهد، با دکوراسیون داخلی خانه های آپارتمانی هماهنگی زیادی دارد.

مبل چرمی

مبل چرمی علاوه بر اینکه به لوکس شدن فضای خانه کمک زیادی می کند می تواند به عنوان مبل راحتی نیز استفاده شود. مبل چرمی اصیل با گذشت زمان دچار استهلاک و فرسودگی نمی شود بلکه به زیبایی آن نیز افزوده می شود.

مبل سلطنتی

مبلمان سلطنتی بسیار خاص تر و زیباتر از مبلمان کلاسیک می باشد چرا که در طراحی مبلمان سلطنتی از رنگ های طلایی و کرم بیشتر استفاده می شود . طرح های منبت کاری ظریف و  بیشتری در آن انجام شده است

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.