تعمیرات مبلمان و صندلی

انواع پارچه و رویه کوبی و تعمیرات مبلمان استیل ، اداری ، راحتی و ...

تعمیرات مبلمان و صندلی

انواع پارچه و رویه کوبی و تعمیرات مبلمان استیل ، اداری ، راحتی و ...

راهنمای خرید مبلمان با کیفیت

عمولاً بسیاری از افراد هنگام خرید مبلمان برای منزل خود تنها به عواملی چون قیمت مناسب، کیفیت خوب و زیبایی مبل دقت می کنند، اگر چه این فاکتورها برای خرید مبلمان لازم است اما کافی نیست؛ در واقع اگر می خواهید بهترین انتخاب را داشته باشید، باید جوانب مختلفی را بسنجید. 

ادامه مطلب ...

راهنمای خرید مبلمان

یکی از مسائلی که گهگاه ذهن برخی از افراد به ویژه خانمها را مشغول میکند خرید مبلمان منزل است. فارق از میزان هزینه ای که برای خرید مبلمان صرف میشود نکاتی وجود دارد که میتواند راهنمای خوبی برای خرید مبلمان مناسب باشد. این یادداشت نکاتی را یادآور میشود که وابستگی چندانی به سلیقه افراد ، زیبایی و هزینه خرید مبلمان ندارد. 

ادامه مطلب ...

بهترین پارچه برای مبلمان

مبلمان از جمله وسایلی است که بیش از هر چیزی در معرض دید و استفاده قرار دارد،بنابراین انتخاب اصولی یک مبل استاندارد نیاز به کمی دقت و اطلاعات کافی دارد،تا بتوانید از میان انبوه مبلمان موجود در بازار ، مبل مناسب را خریداری نمایید.

در اینجا به رنگ و سبک بهترین پارچه مبل می پردازیم.در کنار توجه به نوع و کیفیت پارچه رو مبلی نکته مهم دیگر تناسب نقش و طرح و رنگ آن با محیطی است که مبلمان در آن قرار می گیرد,که به نوعی کامل کننده سبک مبلمان خواهد بود. 

ادامه مطلب ...