تعمیرات مبلمان و صندلی

انواع پارچه و رویه کوبی و تعمیرات مبلمان استیل ، اداری ، راحتی و ...

تعمیرات مبلمان و صندلی

انواع پارچه و رویه کوبی و تعمیرات مبلمان استیل ، اداری ، راحتی و ...

تعمیر مبل ارزان

مبل ها از جمله وسایلی هستند که امروزه در بسیاری از منازل وجود دارند ومبل ها علاوه بر اینکه باعث راحتی مصرف کننده میشوند نقش بسزایی در زیبایی منزل نیز دارند. مبل ها به دلیل فشار هایی که بر اثر نشستن و همچنین جابجایی های هر از چند گاهی که انجام میشود به مرور دچار فرسایش و خرابی میشوند.خرابی ها ممکن است در رویه مبل ها باشد یا ممکن است شدیدتر و در پایه ها و بدنه باشد. در این مواقع برخی افراد به فکر تعویض مبل های خراب شده با مبل های جدید و نو می افتند که تعویض مبل نیازمند پرداخت هزینه زیادی برای مبل جدید و نو است.مبل های امروزی که با طرح و نقش های بسیار زیبا در بازار موجود میباشند قیمت های بالایی نیز دارند که هر شخصی با هر در امدی نمیتواند از پس هزینه تعویض مبل بر آید.مبل های موجود در بازار ایران از ۳ یا ۴ میلیون تومان تا ۲۰۰ میلیون و بالاتر موجود میباشند. بهترین راه  در مواقع خرابی مبل ، تعمیرات مبل است.اشخاص، شرکت ها و کارگاه های زیادی در هر شهر وجود دارند که میتوانند در زمانی مشخص مبل آسیب دیده شما راتعمیر کنند.
  
البته قبل از مبادرت به تعمیرات مبل باید در نظر داشته باشید که مبل اسیب دیده شما ارزش تعمیر دارد یا خیر؟ برخی مبل ها به دلیل قدیمی شدن یا اسییب جدی که دیده اند دیگر ارزش تعمیرات مبل ندارند و بهتر است با مبل های نو جایگزین شوند.

ممکن است هزینه تعمیرات مبل از ارزش مبل اسیب دیده بیشتر باشد که بهتر است نسبت به تعویض مبل اقدام کنید و نسبت به بودجه خود مبل مناسبی را تهیه کنید.
عواملی وجود دارند که در قیمت تعمیرات مبل تاثیر گذار هستند:
ابعاد و اندازه مبل از جمله مواردیست که در هزینه تعمیرات مبل تاثیرگذار است .مبلمان هایی وجود دارند که از ظرافت و طراحی هایی بر روی برخوردار هستند و همچنین ابعاد بزرگتری دارند که به طبع هزینه تعمیر انها بیشتر خواهد بود.
مبلمان های عتیقه به دلیل نوع متریال به کار رفته از هرینه تعمیر بالاتری برخوردار هستند.ممکن است قسمتی از این گونه مبل ها اسیب دیده باشد که به راحتی قابل تعمیر نباشد و همین موضوع باعث افزایش قیمت تعمیر خواد شد.
محدودیت زمانی و همچنین ایاب ذهاب باعث افزایش هزینه تعمیرات مبل خواهد شد.هرچه فرد در تعمیرات مبلمان خود عجله داشته باشد و خواستار تعمیرات مبل خود در مدت زمان کوتاهی باشد هزینه تعمیر افزایش پیدا خواهد کرد. ایاب ذهاب نیز از جمله موارد افزایش هزینه تعمیر مبل خواهد بود.البته برخی خدمات دهندگان حمل و نقل مبل را به صورت رایگان انجام میدهند.
برای بسیاری از مردم این نکته حائز اهمیت است که هزینه تعمیرات مبل ارزان و بصرفه داشته باشند.تعمیرات مبل ارزان از جمله خدمات ما در شرکت ربکالا می باشد. برای بهره مندی از خدمات تعمیرات مبل با ما در ارتباط باشید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.