تعمیرات مبلمان و صندلی

انواع پارچه و رویه کوبی و تعمیرات مبلمان استیل ، اداری ، راحتی و ...

تعمیرات مبلمان و صندلی

انواع پارچه و رویه کوبی و تعمیرات مبلمان استیل ، اداری ، راحتی و ...

انواع مبلمان

مبلمان مدرن ورقه ای :


مبلمان هایی هستند که در محل زندگی شما قرار دارند که این نوع مبلمان از انواع پانل (اوراق فشرده ) استفاده شده اند , مانند: ام دی اف , فیبر , نئوپان , وغیره … که به صورت رنگ شده ساخته میشوند. از این نوع مبلمان در وسایلی مانند : جالباسی , جا کفشی , کمد , سرویس خواب , مبلمان های نشینمن , کابینت , کمد سرویس بهداشتی و … نیز   استفاده می شوند.

  ادامه مطلب ...

حفاظت از پارچه‌های گرانقیمت مبلی

یکی از بهترین روشها برای حفاظت از پارچه مبلی نو و گرانقیمت مبلی تهیه روکش و یا پیراهن مبل برای آنها است.یکی از ساده ترین انواع این روکشها تهیه پارچه هایی به ابعاد متناسب با تکیه گاه و نشیمن صندلی و اتصال آنها به مبلمان به وسیله بندهای پارچه ای است.

برای قسمتهای پارچه ای مبل های دسته دار نیز می توان به همین ترتیب با بریدن پارچه ای مستطیل شکل و بستن آن به دسته مبل روکش تهیه کرد. برای تهیه روکش قسمت نشیمن مبل کافی است یک چهارگوش از پارچه بریده، سپس چهار گوشه آن را به عنوان جای پایه ها بریده و جدا کنید، با کمی دقت می توانید به راحتی رویه کوبی مبل های مدل استیل خود را به این روش انجام دهید، این روکشها نه تنها برای حفاظت از پارچه های نو و گرانقیمت کاربرد دارند، که برای پوشاندن پارچه های فرسوده و کهنه نیز راهکاری سریع و ارزان قیمت هستند.

نحوه لکه بری مبلمان

ممکن است در هر منزلی حداقل یکبار این اتفاق افتاده باشد که پارچه مبلی منزل در اثر بی احتیاطی اعضای خانواده دچار لکه هایی بشود که به سادگی پاک نشده وشما از پاک کردن این لکه درمانده شده باشید.در زیر سعی کرده ایم مطالبی راجع به پاک کردن مرسوم ترین لکه ها که ممکن است روی مبلمان شما ایجاد شود,بیان کنیم.

  ادامه مطلب ...

معرفی انواع چوب مورد استفاده در مبلمان

چوب‌های رایج در بازار مبل ایران


امروزه در ساخت انواع مبل و به خصوص مبل کلاسیک، چوب و یا فرآورده‌های چوبی نظیر ام دی اف و نئوپان و. به کار برده می‌شود. معمولاً در طراحی چنین مبل‌هایی از مصالحی چون چرم، پارچه و چوب با نسبت‌های مختلف استفاده می‌شود. از آنجایکه چوب در طراحی مبلمان نقشی اساس دارد و اساس و پایه کار را تشکیل می‌دهد، بهتر است انواع چوب را بهتر بشناسیم تا در هنگام خرید انتخاب نیکوتری داشته باشیم.

 

ادامه مطلب ...

چند پیشنهاد خوب برای خرید مبل مناسب

برای خرید مبلمان شتاب‌زده عمل نکنید زیرا تصمیم شتاب‌زده وقت و پول شما را هدر می‌دهد. اگر شما برای خرید وسیله مورد نیازتان به اندازه کافی فکر نکرده باشید، با دو مشکل رو به رو می‌شوید که چندان برای شما خوشایند نخواهند بود. 


یکی اینکه ممکن است مجبور شوید آنچه را خریده‌اید پس بفرستید و دوم اینکه مجبور شوید با وسیله‌ای زندگی کنید که با آن احساس خوبی ندارید. هنگامی ‌که تصمیم می‌گیرید برای خرید مبل اقدام کنید، نکات زیر را مورد توجه قرار دهید: 

  ادامه مطلب ...