تعمیرات مبلمان و صندلی

انواع پارچه و رویه کوبی و تعمیرات مبلمان استیل ، اداری ، راحتی و ...

تعمیرات مبلمان و صندلی

انواع پارچه و رویه کوبی و تعمیرات مبلمان استیل ، اداری ، راحتی و ...

مبلمان ال

درباره مبلمان ال

امروزه با وجود کاهش مساحت آپارتمانها،  فضاها دیگر به صورت جداگانه و مجزا معنا نداشته و به نوعی با هم آمیخته شده اند. همانطور که می دانید معمولا فقط سالنی نه چندان بزرگ وجود دارد که به محیط های اتاق نشیمن، پذیرائی و غذاخوری به طور همزمان اختصاص می یابد.   اکنون این هنر طراح محیط است که با تقسیم بندی فضاها توسط لوازم و انتخاب وسایلی با کاربردهای متنوع، هم تمامی نیاز موجود در محیط را برآورده نموده و هم از ازدحام وسایل جلوگیری بعمل آورد. در شرایطی که محیط برای هر دو منظور اتاق نشیمن و پذیرایی از میهمانان در نظر گرفته می شود، نکته اول رعایت آسایش و آرامش ساکنین خانواده است که روزانه از وسایل موجود استفاده می کنند. تنوع بسیار در مدلهای مبلمان، طراحان داخلی و مصرف کنندگان را برای انتخاب مناسب ترین مدل برای محیط مورد نظرشان یاری می کند. با توجه به این که در چنین محیط های ادغام شده ای حتما گوشه ای از فضا به قراردادن تلویزیون اختصاص می یابد، بطور قطع مبلمانی در مقابل آن برای تماشاگران مورد نیاز است که هم راحت بوده و هم بتوان در ایام مهمانداری از آن استفاده نمود. رایج ترین مدلی که برای این منظور استفاده می شود، مدل مبلمانی است که کاناپه آن شبیه به حروف ال انگلیسی است و به مبلمان ال معروف است. این قبیل مبلمان اغلب تمام پارچه می باشد و از چوب استفاده ای نشده است . پس انتخاب پارچه مبلی متناسب با دکوراسیون ضروری می باشد.

انواع مبلمان ال

این قبیل کاناپه ها نه تنها فضای چندانی اشغال نمی کنند، بلکه در فضای موجود صرفه جویی نیز می شود، زیرا در غیر اینصورت حتی اگر بخواهید دو کاناپه دو نفره و یا حتی سه نفره را در کنار یکدیگر قرار دهید مجبور خواهید بود فاصله ای نیز میان آنها قائل شوید. بنابراین سه گوشی که در این میان از فضا باقی می ماند بی مصرف است.  همچنین بر روی مبلمان مدل ال افراد بیشتری می توانند بنشینند و در ضمن شما می توانید از این نوع مبلمان برای مجزا کردن فضای نشیمن از محیط مجاورش استفاده کنید و لزومی به اتصال آنها به دو دیوار مجاور هم ندارد. همچنین در نوعی از مبلمانهای ال تکه های جداگانه ای شکل ال را بوجود آورده اند که در صورت نیاز می توان آنها را از یکدیگر جدا کرده و به صورت مجزا مورد استفاده قرار داد. همچنین اگر فضای مورد نظر شما از وسعت بیشتری برخوردار باشد، می توانید از مبلهای تکی نیز استفاده کرده و ترکیب کاملتری پدید آورید.  لازم به یادآوری است که فلسفه طراحی و ایجاد مبلهای راحتی مدل ال، حداکثر استفاده از فضاهای محدود و از دست ندادن فضاهای خالی میان مبل های تک راحتی است.

شناخت مبل ال

اگرچه مبلمان ال همیشه فرمی خاص و شبیه حرف ال انگلیسی می باشد، ولی طراحان با توجه به کوچکترین جزئیات و ایجاد تغییرات به ظاهر جزئی، تنوعی چشمگیر و دور از انتظار به این مدل بخشیده اند. در پایان لازم به ذکر است که به جهت کمبود فضا در برخی آشپزخانه ها می توان از مبلمانی با مدل ال نیز در این فضا استفاده نمود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.