تعمیرات مبلمان و صندلی

انواع پارچه و رویه کوبی و تعمیرات مبلمان استیل ، اداری ، راحتی و ...

تعمیرات مبلمان و صندلی

انواع پارچه و رویه کوبی و تعمیرات مبلمان استیل ، اداری ، راحتی و ...

شناخت پارچه های مبلمان

انواع پارچه های مبلمان ; در این مقاله می خواهیم در رابطه با شناخت و خرید انواع پارچه مبلی شما دوستان عزیز را راهنمایی کنیم . پس تا انتها با ما باشید تا اطلاعات به دست بیاورید

۱. ) پارچه های ساده :

پارچه های ساده مبلمان داراری بخش ها و زیر مجموعه های متنوعی هست در مرحله اول انتخاب یک پارچه ساده شما باید در نظر داشته باشید که چه نوع پارچه یی مد نظرتان برای مدل مبل انتخابی می باشید . پیشتر توصیه می کنم قبل از انتخاب پارچه مدل مبل را در ذهن خود تصور کنید .

پارچه های ساده دارای انواع پارچه های ساده با طرح های پس زمینه ، پارچه های ساده با طرح یکدست پس زمینه ، پارچه های ساده با طرح پراکنده در پس زمینه

به جز طرح های پارچه های ساده یکی از مواردی که باید به آن توجه داشت مقدار خواب و پرز پارچه هست مدل هایی از پارچه در بازار موجود هستند که دارای لطافت بسیار زیادی هستند که یک نکته مثبت محسوب میشه اما همین پارچه ها خواب زیادی هم دارند و زمانی که روی آن ها دست می کشید تغییر سایه خواب را مشاهده میکنید که شاید در مدل مبل انتخابی شما تاثیر گذار باشد .

مورد بعد مقدار حالت ارتجاعی پارچه هست مدل هایی در بازار موجود هست که حالت ارتجاعی به هیچ عنوان ندارند اکثر پارچه های ترک حالت ارتجاعی ندارند و به صورت عامیانه می گویند کش نمیاید . برعکس پارچه های چینی حالت ارتجاعی بهتری دارند و روی بعضی از مدل های مبل بهتر جواب میدهند و به تمیزی کار اضافه میکنند . در زمان خرید باید به این مورد توجه کنید .

در نظر داشته باشید هر چقدر بافت پشت پارچه منسجم تر و نزدیک تر باشد کیفیت و دوام پارچه مبلی بهتر خواهد بود و از همه مهتر هر چقدر مواد پلاستیکی کمتری در پارچه استفاده شده باشد دوام و کارایی و لطافت پارچه بیشتر می باشد .

۲. ) پارچه های گل دار :

تمامی موارد بالا شامل پارچه های گل دار هم میشود با این تفاوت که پارچه های گلدار دارای دو مدل در بازار می باشند . پارچه های بافت شده و پارچه های پرینت شده . پارچه های بافت شده دارای کیفیت بسیار بهتر ، دوام خیلی بیشتر و کیفیت رنگ بهتری دارند ولی پارچه پرینت شده پس از مدتی و یا پس از چند بار شستشو رنگ خود را از دست داده و بی روح می شوند . در زمان خرید به کیفیت پارچه گل دار خود توجه کنید .

۳. ) پارچه های طرح دار :

دارای تنوع خیلی زیادی در بازار هستند و انواع و اقسام طرح های مختلف از قبیله : طرح های محو شده ، برجسته و پراکنده می شود یافت . مشابه موارد بالا در پارچه های طرح دار هم صدق می کند . پارچه های با طرح برجسته در صورتی که کیفیت خوبی نداشته باشند در بعضی از موارد بر اثر برخورد دست و یا لباس طرح آن ها محو میشود . پیشتر توصیه می شود از نوع ترک البته با قیمت بالاتری تهیه شود . پارچه های شرکت سرتکس کیفیت به مراتب بهتری دارند .

در این مقاله سعی شده به صورت ابتدایی اطلاعات مفیدی در باره پارچه های مبلمان برای شما تهیه کنیم تا مقداری با این موضوع آشنایی داشته باشید .

وجود تنوع در بازار پارچه های مبلمان در بعضی از موارد باعث سردرگمی خریداران شده و شاید نتوانند انتخاب درستی از بین صدها مورد داشته باشند .در زمان رویه کوبی مبل قبل از مراجعه به بازار پارچه های مبلمان بهتر است کمی اطلاعات داشته باشید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.