تعمیرات مبلمان و صندلی

انواع پارچه و رویه کوبی و تعمیرات مبلمان استیل ، اداری ، راحتی و ...

تعمیرات مبلمان و صندلی

انواع پارچه و رویه کوبی و تعمیرات مبلمان استیل ، اداری ، راحتی و ...

انواع مبلمان

مبلمان مدرن ورقه ای :


مبلمان هایی هستند که در محل زندگی شما قرار دارند که این نوع مبلمان از انواع پانل (اوراق فشرده ) استفاده شده اند , مانند: ام دی اف , فیبر , نئوپان , وغیره … که به صورت رنگ شده ساخته میشوند. از این نوع مبلمان در وسایلی مانند : جالباسی , جا کفشی , کمد , سرویس خواب , مبلمان های نشینمن , کابینت , کمد سرویس بهداشتی و … نیز   استفاده می شوند.

  

 مبلمان مدرن راحتی :


این نوع مبلمان ها از انواع فوم , اسفنج , پارچه مبلی , چوب , فلز نیز تولید می شوند مانند : مبلمان های راحتی , تخت شو , کاناپه های معمولی و غیره که کلیه مبلمان نشینمن , پذیرایی و ناهار خوری را شامل میشوند.


— مبلمان کلاسیک :


مبلمان های کلاسیک مبلمان هایی هستند که تماما از چوب و روکش های طبیعی تولید شده اند . برای تولید مبلمان های کلاسیک می توان از صنایع دستی های مختلفی استفاده کرد . از این نوع مبلمان می توان در فضا هایی همچون : نشینمن , ناهار خوری , پذیرایی , آشپز خانه و اتاق خواب استفاده کرد . مبلهای کلاسیک شامل :بوفه , ویترین , کنسول , کتابخانه , صندلی و میز ناهار خوری و غیره می باشند. این دسته محصولات با رویه کوبی مبل هر چند سال به شکل اولیه برمی گردند در ایران مبلهای کلاسیک را مبل استیل یا نیمه استیل می نامند.


مبلمان-کلاسیک


مبل های اداری 


مبل اداری ورقه ای :


مبلمان هایی هستند که در محیط کار از آنها استفاده می شوند . این نوع مبلمان از اوراق فشرده چوبی (پانل) تولید می شوند . این محصولات شامل : مبلمان مدیریت , کنفرانس , کتابخانه , میز کامپیوتر و غیره می باشند .


— مبلمان اداری مدرن :


مبلمان هایی هستند که از مبل های پارچه ای چرمی اداری , صندلی های اداری فلزی , چوبی , رویه کوبی ،مبل های لابی و انتظار و غیره مورد استفاده قرار می گیرند.


مبلمان-اداری-مدرن


— مبلمان اداری کلاسیک :


مبلمان های هستند که در محیط کار قابل مصرف هستند که از چوب ماسیو با سبک کلاسیک ساخته شده اند .تعمیر مبل در این دسته نیاز به متخصص دارد  این مبلمان برای مدیریت , پرسنلی , کنفرانس , کتابخانه , تحریر قابل استفاده می باشند.


– مبل های خاص :


مبلمان های خاص در فضا های غیر مسکونی وغیر اداری و در بخش های ساختمانی بکار می روند که این محصولات چوبی به ساختمان نیز نصب می گردد .مانند : در و پنجره , دیوار کوب , پارکت , و غیره .این مبلمان به کاربرد مسکونی یا اداری بودن ساختمان ارتباط مستقیم نخواهد داشت . این گروه نیز مانند دو گروه قبلی از نظر طراحی و تولید بصورت مدرن و کلاسیک شبیه هستند . که شامل :


—ساختمانی :


این نوع مبلمان قابل نصب بر ساختمان هستند . مانند : پلکان چوبی , پارکت , در و پنجره , ستون , کفپوش و غیره .


— هتل :


این نوع مبلمان تلفیق مبلمان مسکونی و اداری است ولی به دلیل کاربرد خاص آن در این گروه قرار می گیرد.




—آمفی تاتر و سالن های کنفرانس :


در این نوع، مبلمان سبک , نحوه ی ساخت , نصب و کاربرد آکوستیک آن باعث شده که مبلمان این فضاها را نیز جدا کردند.


—آموزشی :


مبلمان های آموزشی که کاربرد خاص و تخصصی دارند شامل : میز نیمکت , صندلی , تخته های نوشتاری و غیره میباشند.


—شهری :


مبلمان های شهری شامل : تجهیزات چوبی , پارک ها و خیابان ها و به طور کلی مبلمان فضای بیرون می باشند مانند : گلدان , اسباب تفریح , نیمکت , کفپوش پیاده رو و غیره.


—ترابری:


مبلمان هایی هستند که قابل استفاده در ناوگان ترابری می باشند . مانند : هواپیما , کشتی , قطار , خودروها.


—پزشکی :


انواع مبلمان هایی هستند که در مکانهای پزشکی قابل استفاده هستند . مانند: تخت خواب بیمارستان ها , صندلی دندان پزشکی و غیره می باشند.


—رستوران:


مبلمان هایی هستند که در جهت تولید و مصرف غذا شامل : نیمکت , میز و صندلی می باشند


—نمایشگاهی :


مبلمان های هستند که در فروشگاهها کاربرد دارند. مانند: قفسه ها , پیشخوان , ویترین و غیره.


—بانکداری :


مبلمان ها و تجهیزات گیشه ای و بانکداری را نیز شامل می شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.